Please enable the breadcrumb option to use this shortcode!

De ce să-mi înscriu copilul la un program de after school?

Din cel puțin două motive importante în dezvoltarea armonioasă a copilului:

  1. Efectuarea temelor și limba engleză se face cu 1 profesor la maximum 7 elevi pe aceeași grupă de vârstă, în săli de clasă special amenajate, altele decât spațiile de odihnă sau sala de mese;
  2. Oferim mai multe elemente “ca acasă” de care copilul are nevoie în programul de după amiază: spațiul de odihnă și relaxare, hrana proaspată gătită în bucătăria proprie și servită în sala de mese sau curtea din spatele casei.

Ce program de after school să aleg pentru copilul meu?

La AMI KIDS avem 3 sesiuni de program:

  • Ziua plină, de la 12:00 la 18:30, include prânzul și gustarea de peste zi, odihnă, efectuarea temelor de la școală, limba engleză și activități pentru dezvoltarea personală a copiilor;
  • Poți opta pentru program scurt de la 12:00 la 16:30, program ce include efectuarea temelor, prânzul și gustarea de peste zi;
  • Iar dacă dorești să-l înscrii pe cel mic la unul dintre cluburile extra-curriculare de limba germană ori engleză, șah, înot, comunicare, atelierul de povești, pictură, îl poți aduce la noi după-amiază.

Cum ajunge copilul meu la after school AMI KIDS EDUCATION?

Știm că majoritatea părinților sunt prinși în rutina zilnică și de aceea suntem pregătiți să luăm noi copii de la școală la orele prânzului, aceasta doar cu acordul dumneavoastră în scris. De la școală până la AMI KIDS vom merge pe jos din cel puțin un motiv bine întemeiat: transformăm timpul care s-ar pierde în trafic, în cazul în care am merge cu mașina,  într-o plimbare ce le va permite copiilor să se recreeze și să socializeze.

Care este procedura de înscriere la after school?

Se stabilește o întâlnire de comun acord, se vizitează spațiul împreună cu copilul și se prezintă echipa. Pentru a avea un feedback bun de ambele părți, oferim o zi gratuit.
În cazul în care decizia se ia în favoarea înscrierii, următorul pas este completarea cererii de înscriere, la care se atașează următoarele acte:
– copie dupa actul de identitate a părintelui/tutorelui;
– copie dupa certificatul de naștere a copilului;
– aviz epidemiologic;
– adeverință medicală cu mențiunea “apt pentru activități desfasurate în colectivitate”.